آموزش طراحی کارت ویزیت "pdf"

  • ۰
  • ۰

آموزش طراحی کارت ویزیت "pdf"

کارتهای ویزیت برای هر مشاغل ، چه تصویرگر مستقل و چه آژانس طراحی بزرگ ضروری هستند. کارت ها راهی عالی برای برقراری اتصالات جدید در رویدادهای شبکه و نشان دادن نام تجاری شما هستند. کارتهای ویزیت ممکن است اندک باشند ، اما برای داشتن پتانسیل کسب کسب و کار جدید ، باید پانچ بسته بندی کنند.

در اینجا ، ما به ده نکته حرفه ای برای طراحی کارت ویزیت های شخصی خود نگاهی می اندازیم ، از نحوه شروع کار تا نحوه استفاده از تایپوگرافی ، گرافیک و جلوه های چاپ برای اینکه اثری ماندگار داشته باشید.

برای یافتن طرح کارت کامل خود ، در الگوهای Envato Market حتی الگوهای کارت ویزیت بیشتری را مرور کنید.

یا چرا به این آموزش نگاهی نمی اندازیم که چگونه یک الگوی کارت ویزیت حداقل ، سفارشی سازی کنید و آن را برای شما بی نظیر کنید؟ اگر به دنبال چیزی پیشرفته تر هستید ، از دوره طراحی کارت های ویزیت حرفه ای ما دیدن کنید.

1. یک شبکه دراز بکشید ... و به آن بچسبید!
اولین کاری که باید یک بار نرم افزار مورد نظر خود را باز کنید (به برنامه های طرح بندی با چاپ مناسب به Adobe InDesign ، Quark و Adobe Photoshop نگاه کنید) و ایجاد کارت ویزیت کارت خود (کامل با خونریزی ، البته!) است. برای ایجاد یک شبکه در هر دو صفحه اصلی و معکوس کارت خود.

بله ، ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما ساختار دادن طرح شما به کمک یک شبکه قصد دارد کارتهای شما را به چشم متعادل تر و دلنشین تر نشان دهد.

این الگوی کارت ویزیت رنگارنگ بر روی یک شبکه واقعا ساده ساخته شده است ، اما به نظر بسیار جذاب می رسد.

جلو کارت ویزیت شبکه
الگوی کارت ویزیت مبتنی بر شبکه
مخلوط کردن بخش های مربع کوچکتر با مستطیل های طولانی تر باعث ایجاد علاقه و مکان مناسب برای رها کردن موارد مختلف اطلاعات می شود ، چه این یک نماد رسانه اجتماعی باشد یا یک شماره تلفن.

کارت ویزیت شبکه معکوس
همانطور که در حال طراحی هستید ، به خط مشی برای قرار دادن متن و گرافیک مراجعه کنید - متوجه تفاوت در کیفیت طراحی خود خواهید شد ، و این یک راه آسان برای معرفی یک ساختار ساده به کارت های شما است.

اگر در InDesign مشغول به کار هستید ، می توانید با رفتن به مشاهده> شبکه و راهنماها> نمایش اسناد شبکه یک شبکه را به راحتی وارد کنید. همچنین می توانید نسبت های شبکه خود را از Preferences> Grids ویرایش کنید.

اگر در فتوشاپ هستید ، با رفتن به نمایش> نمایش> شبکه ، بوم خود را به بوم اضافه کنید. و تنظیمات شبکه را از تنظیمات برگزیده> راهنماها ، شبکه و برش ویرایش کنید.

2. ساده می تواند موثر باشد ... من قول می دهم

https://maktabtv.com/Courses/visiting-card/


خوب ، مسلماً چندین طرح کارت کاملاً ناچیز پراکنده در این مقاله وجود دارد ، اما هرگز نباید قدرت کم شده کارت ویزیت با اطمینان حداقل را دست کم گرفت.

در حالی که برخی سر خود را از دست می دهند و آن مستطیل ریز و درشت را با همه نوع عکس ، رنگ ، سایه های رها ، Word Art (* shudder *) از دست می دهید - شما نام آن را برده اید ، احتمالاً در جایی کارت ویزیت قرار گرفته است - می توانید خود را مهار کرده و کارت تهیه کنید. ساده ، حداقل و ظریف است

طرح های حداقل نباید حتما خسته کننده باشند. به این الگوی کارت ساده نگاهی بیندازید - با استفاده از یک طرح سیاه و سفید با کنتراست بالا ، هدر بوکس ها در یک قاب ساده و استفاده از یک نوع حروف سری بدون sans با حروف بزرگ اعتماد به نفس منجر به طرح بندی می شود که نفس هوای تازه دارد.

الگوی کارت سیاه و سفید
الگوی کارت ویزیت حداقل و سیاه و سفید
این واضح ، مختصر ، طراحی و فاقد سر و صدا است این نیست که آنچه بیشتر مردم در یک فریلنسر خلاق یا کارمند می خواهند؟

بنابراین ، اگر در مورد اینکه از کجا باید با طراحی کارت ویزیت خود شروع کنید ، شک دارید ، چرا قدمی عقب نکشید و با اعمال کمتر ، نه بیشتر بیشتر در طراحی ، آزمایش کنید. با نتیجه خوشحال خواهید شد.

تبلیغات
3. بازیگوش شوید
کارت ویزیت های جدید لحظه ای دارند و مطمئناً آنها راهی عالی برای جلب توجه کسی هستند. اگر مشتری مورد نظر شما این رویداد شبکه ای را ببندد که ده ها کارت ویزیت را بچسباند ، یک طراحی عجیب و غریب یک روش مطمئن برای اطمینان از نشستن آنهاست و هنگام بازگشت به دفتر ، متوجه کارت شما می شوند.

چرا روی ایده کارت دستی بازی نمی کنیم؟ طراحی کارت ویزیت خود را به عنوان کارت پستال مسافرتی ، برچسب چمدان ، بلیط کنسرت یا کارت بازی ، مانند این الگوی جدیدی با الهام از انتخاب کنید.

کارت ویزیت کارت بازی
الگوی کارت ویزیت کارت بازی
اطلاعات شغلی و مخاطب خود را به صورت یکپارچه در طراحی ادغام کنید و از حروف ، رنگ ها و بافت های مناسب استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. طرح های جدید فقط وقتی کار می کنند که کاملا معتبر و باهوش به نظر برسند ، بنابراین شجاع باشید و ایده خود را کاملاً توسعه دهید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید کارت ویزیت کارت را ایجاد کنید ، به دنبال فونت ها و کاغذهای با الهام از پرنعمت ، بافتهای دست و پا گیر باشید تا بر روی زمینه طراحی خود بنشینید. همچنین می توانید برای رسیدن به جلوه ای به سبک ویکتوریا ، از یک فیلتر حاوی آب شیرین استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از یک لایه تنظیم سیاه و سفید از پنل لایه ها این کار را در فتوشاپ انجام دهید. روی مربع رنگ Tint در بالای پنجره ای که باز می شود ، دوبار کلیک کنید و این کار را با رنگ زرد / جو دوسر تنظیم کنید.

تنظیم سیاه و سفید فتوشاپ
برای اشباع عکس با رنگ قهوه ای ، OK را کلیک کنید.

رنگ سفید به عکس
نمونه های زندگی واقعی کارتهای بازی و t را پیدا کنید

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • الهام سیروس

آموزش طراحی کارت ویزیت 9"pdf"

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی