آموزش طراحی کارت ویزیت "pdf"

  • ۰
  • ۰

پانل های haracter و Pargment (Window> Type & جداول> Character یا Pargment) ، می توانید به آموزش طراحی کارت ویزیت "pdf" کمک کند قلم ، اندازه قلم ، ردیابی (فضای بین کاراکترها را تنظیم کنید ، در اینجا آن را روی یک عظیم 250 تنظیم شده است) و تراز (تنظیم متن را به Align Center تنظیم کنید). . در اینجا من از Portico به عنوان فونت ، سری کاملاً تمیز و شیک استفاده کرده ام.

از پنل Swatches می توانید Font Color را روی یکی از دو سوییچ خود تنظیم کنید ، در اینجا Deep Yellow.

متن عنوان
مرحله 7
لایه متن خود را در اینجا قفل کرده و لایه پایین را باز کنید ، COLOR BACKGROUND COLOR HERE اینجا.

اکنون زمان آن رسیده است که قسمت معکوس کارت خود را جمع کنید. برای این کار به پنل Pages (Window> Pages) بروید و بر روی دکمه Create New Page در پایین پانل کلیک کنید.

صفحه جدید
با استفاده از صفحه 2 از سند ، ابزار Rectangle (M) را بگیرید و در کل صفحه شکل دهید ، و پر کردن را روی یکی از تعویض های خود ، اینجا Deep Yellow قرار دهید.

مستطیل زرد
مرحله 8
در اینجا COLOR BACKGROUND COLOR خود را قفل کنید و رنگ حاشیه خود را در اینجا باز کنید.

از ابزار Rectangle (M) برای ایجاد مرز در امتداد خطوط حاشیه استفاده کنید ، و Stroke Color را بر روی سواچ دیگر خود و Fill to [None] قرار دهید.

مرز

https://maktabtv.com/Courses/visiting-card/


در پنل Stroke ، از گزینه های Align Stroke بر روی دکمه Align Stroke to Outside کلیک کنید.

تراز سکته مغزی
سپس قبل از کلیک بر روی OK ، به قسمت Object> Corner Options بروید ، اندازه را در 0.01 و Shape to Rounded تنظیم کنید.

گزینه های گوشه
سپس به پشت پانل Stroke برگردید و وزن سکته مغزی را به 12 میلی متر افزایش دهید ، و مرز را از حاشیه صفحه و تا لبه خونریزی فشار دهید.

پانل سکته مغزی
مرحله 9
اگر تاکنون از رنگ های روشن یا غیر متعارف برای طراحی کارت خود استفاده کرده اید ، می تواند برای تنظیم رنگ متن استاندارد و یا تیره تر برای تنظیم متن اطلاعات تماس خود ، این گزینه ها را بهتر و مناسب تر برای خواننده خواند.

در اینجا ، من دو مجموعه جدید ایجاد کرده ام: ذغال سنگ ، C = 54 M = 50 Y = 54 K = 47 و Putty ، C = 25 M = 25 Y = 46 K = 26.

سواچ های جدید
لایه متن خود را اینجا باز کنید و از Type Type (T) برای ایجاد یک سری فریم متن در صفحه استفاده کنید. برای حفظ ظاهری شبیه به آرم ، از قلم و ظاهر طراحی متناسب با نام و نام تجاری خود استفاده کنید.

متن عنوان
برای بقیه متن ، یک قلم آسان خواندن را انتخاب کنید که به خوبی در اندازه کوچک تنظیم شود. سری های ساده sans تمایل دارند که بهترین کار را داشته باشند. در اینجا من از Pier Sans Regular استفاده کرده ام.

متن فونت را از طریق متن تغییر دهید ، عنوان را با استفاده از ذائقه تاریک مانند تاریک ، تنظیم کنید و متن دیگر را با لحنی مرتبط اما کمی ضعیف تر مانند Putty تنظیم کنید.

متن
مرحله 10
کارهای هنری کارت ویزیت شما به پایان رسید work کار عالی! اگر می خواهید کارت خود را با یک الگوی یا تصویر متفاوت سفارشی کنید ، در ادامه به بخش بعدی بخوانید تا نکاتی را در مورد چگونگی منحصر به فرد بودن طرح برای شما انتخاب کنید.

در غیر این صورت ، شما آماده به پرونده> ذخیره آثار هنری خود هستید و آن را برای چاپ صادر می کنید. از منوی کشویی Format در پایین پنجره به File> Export رفته و Adobe PDF (Print) را انتخاب کنید. پرونده خود را نامگذاری کرده و سپس روی ذخیره کلیک کنید.

در پنجره باز شده ، از فهرست "Adobe PDF Preset" در بالا ، [Press Quality] را انتخاب کنید.

کیفیت مطبوعات
در منوی سمت چپ روی Marks and Bleeds کلیک کنید و تمام نشانه های چاپگر را بررسی کنید. ممکن است لازم نباشد که همه علائم مانند نوارهای رنگی و علائم ثبت را درج کنید ، بنابراین با چاپگر خود بررسی کنید تا بدانید که چه چیزی را می خواهند. مهم است که در پایین پنجره از Use Document Bleed Settings استفاده کنید.

همه علائم چاپگر
پیش بروید و بر روی Export کلیک کنید تا PDF آماده برای چاپ خود ایجاد کنید!

pdf صادر شده
2. چگونه کارت ویزیت خود را با یک تصویر شخصی سازی کنید
یک طراحی دو رنگ ساده می تواند نازک و شیک باشد ، اما ممکن است شما بخواهید با یک تصویر یا الگویی که مربوط به شغل و یا سلیقه شخصی شما باشد ، شخصیت دیگری را به کارت ویزیت خود اضافه کنید. این کار بسیار آسان است!

مرحله 1
لایه IMAGE HERE را در الگوی آماده شده خود باز کنید و مطمئن شوید که تمام لایه های دیگر قفل شده اند.

روی قاب تصویر که روی این لایه نشسته است کلیک کنید و به File> Place بروید. تصویری را که از سایت بورس دریافت کرده اید ، مانند PhotoDune یا Envato Elements ، انتخاب کنید و روی Open کلیک کنید. بر روی دکمه Fill Frame Proporcional بر روی پنل Controls بالای کلیک کنید تا اجازه دهید تصویر به طور کامل قاب را پر کند.

این تصویر برگ گرمسیری مناسب یک تصویرگر یا طراح مد مناسب است.

کارت برگ گرمسیری
گام 2
اگر می خواهید از یک تصویر بسیار شلوغ در کارت های خود استفاده کنید ، و این باعث می شود عنوان برای خواندن آن کمتر واضح به نظر برسد ، می توانید فرمت مرز را تنظیم کنید تا مناسب تر باشد.

لایه BORDER COLOR خود را در اینجا باز کرده و در طرفین حاشیه بکشید تا زمانی که نزدیک لبه متن قرار بگیرد. Stroke Color را به [Paper] (سفید) تغییر دهید و یک رنگ متضاد را برای Fill انتخاب کنید.

برای این طراحی ، من از یک پس زمینه انتزاعی کاغذ استفاده کرده ام ، که اگر شما یک توسعه دهنده بازی هستید ، واقعا خوب کار می کند.

کارت کاغذ انتزاعی
برخی الهام بخش برای طراحی کارت شما
بیایید بسته به شغل خود به چند گزینه سرگرم کننده دیگر برای تصاویر و الگوهای نگاه کنیم ...

آیا به دنبال جذب چند مشتری دیگر برای کسب و کار طراحی وب خود هستید؟ پس زمینه هندسی کم پلی ، گره ای انتزاعی به پروفایل دیجیتال شما می بخشد

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • الهام سیروس

آموزش طراحی کارت ویزیت2 "pdf"

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی