آموزش طراحی کارت ویزیت "pdf"

  • ۰
  • ۰

گام 2 در آموزش طراحی کارت ویزیت "pdf" داریم :
در پنل کاراکتر ، Font Style را به حالت عادی تغییر دهید و Leading را روی 10.5 pt قرار دهید.

سبک های شخصیت را تنظیم کنید
مرحله 3
ابزار Horizontal Type Tool (T) را انتخاب کرده و روی یک منطقه خالی در کنار نمادهای تماس کلیک کنید. اکنون "000 1234 5678 ، madison@email.com" و "www.website.com" را تایپ کنید ، هر یک در یک خط جداگانه. برای انجام این کار ، پس از هر ورودی ، Enter را فشار دهید تا خط جدیدی ایجاد شود. وقتی کار تمام شد ، Control-Enter را فشار دهید.

ایمیل و لایه متن وب سایت ایجاد کنید
مرحله 4
Control-T را فشار دهید یا به ویرایش> مسیر آزاد تبدیل بروید. موقعیت افقی را روی X: 269 px و Vertical Position روی Y: 409 px قرار دهید. Enter را دوبار فشار دهید تا تأیید شود.

ایمیل و موقعیت وب سایت را تنظیم کنید
مرحله 5
کنترل را نگه دارید و هر دو لایه آدرس و تلفن / ایمیل / وب سایت را انتخاب کنید. از Layers به ​​Layer> New> Group بروید و نام این گروه Contact را بزنید. دکمه تایید را فشار دهید.

ایجاد گروه تماس
13. نحوه ایجاد لایه متن و نام و عنوان شغل
مرحله 1
بیایید با عنوان کار شروع کنیم. به لایه> جدید> لایه بروید. عنوان کار را لایه کنید و OK را بزنید.

لایه عنوان شغلی ایجاد کنید
گام 2
در پنل کاراکتر ، Font Style را روی Bold Italic تنظیم کنید ، Leading to Auto و Color را روی C: 0 M: 20 Y: 80 K: 0 قرار دهید و OK را بزنید.

سبک های شخصیت را تنظیم کنید
مرحله 3
ابزار Horizontal Type Tool (T) را انتخاب کرده و روی یک فضای خالی بالای جداکننده کلیک کنید. اکنون Designer Graphic را در جعبه متن تایپ کرده و Control-Enter را برای تأیید فشار دهید.

لایه متن عنوان کار را ایجاد کنید
مرحله 4
Control-T را فشار دهید یا به ویرایش> مسیر آزاد تبدیل بروید. موقعیت افقی را روی X: 194 px و Vertical Position بر روی Y: 224 px تنظیم کنید. Enter را دوبار فشار دهید تا تأیید شود.

موقعیت عنوان شغلی را تنظیم کنید

https://maktabtv.com/Courses/visiting-card/
مرحله 5
بیایید لایه نام را ایجاد کنیم. به لایه> جدید> لایه بروید. نام این لایه را بزنید و OK را بزنید.

لایه نام را ایجاد کنید
مرحله 6
در پنل کاراکتر ، Font Style را روی Light ، اندازه قلم را تا 10 pt و Color را به C: 0 M: 0 Y: 0 K: 95 قرار دهید و سپس OK را بزنید.

سبک های کاراکتر را تنظیم کنید
مرحله 7
ابزار Horizontal Type Tool (T) را انتخاب کنید و کمی بالاتر از عنوان کار کلیک کنید. اکنون STEVE MADISON را در جعبه متن تایپ کرده و Control-Enter را فشار دهید.

لایه متن نام را ایجاد کنید
مرحله 8
بگذارید یک سبک قلم سنگین تر فقط برای STEVE اختصاص دهیم. مکان نما را در بالای STEVE قرار دهید و برای انتخاب دوبار کلیک کنید. در پنل کاراکتر ، Font Style را روی Black تنظیم کرده و Control-Enter را فشار دهید تا تغییرات را تأیید کنید.

متن را انتخاب کنید و سبک های شخصیت را تغییر دهید
مرحله 9
Control-T را فشار دهید یا به ویرایش> مسیر آزاد تبدیل بروید. موقعیت افقی را روی X: 268 px و Vertical Position در Y: 188px قرار دهید. Enter را دوبار فشار دهید تا تأیید شود.

موقعیت نام را تنظیم کنید
مرحله 10
بیایید لایه هایی را که با گروه بندی نام و لایه کار عنوان تشکیل شده اند در کنار هم نگه داریم. کنترل را نگه دارید و هر دو لایه Name و عنوان عنوان را انتخاب کنید. به لایه> جدید بروید و از میان لایه ها Group را انتخاب کنید. نام این گروه را نام و عنوان کار بگذارید و OK را فشار دهید.

ایجاد نام و عنوان عنوان کار
14. نحوه ایجاد آرم
مرحله 1
به لایه> جدید> گروه بروید. این گروه را لوگو بنامید و OK را بزنید.

ایجاد گروه آرم
گام 2
در پانل پاراگراف ، مرکز متن را انتخاب کنید. در حالی که در پنل کاراکتر هستید ، سبک Font را روی Light قرار دهید ، اندازه قلم را روی 6 pt ، Leading به 6.5 pt و Color to C: 0 M: 0 Y: 0 K: 95 قرار دهید و OK را بزنید.

کاراکتر و سبک های پاراگراف را تنظیم کنید
مرحله 3
ابزار Horizontal Type Tool (T) را انتخاب کرده و در هر جای بوم کلیک کنید. INSPIRATION های CREATIVE را در کادر متن تایپ کنید و برای تأیید ، Control-Enter را فشار دهید.

لایه متن نام شرکت را ایجاد کنید
مرحله 4
بگذارید یک سبک متفاوت فقط برای کلمه CREATIVE تنظیم کنیم. مکان نما را در بالای CREATIVE قرار دهید و برای انتخاب دوبار کلیک کنید. در پنل کاراکتر ، Font Style را روی Black تنظیم کرده و Font Size را روی 12 pt تنظیم کنید و برای اعمال تغییرات ، Control-Enter را فشار دهید.

متن را انتخاب کنید و سبک های شخصیت را تغییر دهید
مرحله 5
Control-T را فشار دهید یا به ویرایش> مسیر آزاد تبدیل بروید. موقعیت افقی را روی X: 902 px و Vertical Position روی Y: 306 px قرار دهید. Enter را دوبار فشار دهید تا تأیید شود.

موقعیت نام شرکت را تنظیم کنید
مرحله 6
از نوار ابزار گزینه Custom Shape Tool را انتخاب کنید. Custom Shape Picker را فشار داده و Logo Shape را انتخاب کنید.

شکل سفارشی آرم را انتخاب کنید
مرحله 7
در بالای نام شرکت کلیک کنید. اکنون Preserve Proportions را بررسی کرده و Width: 110 px را تنظیم کنید. دکمه تایید را فشار دهید.

شکل آرم ایجاد کنید
مرحله 8
به لایه> تغییر نام لایه بروید. نام این لایه لوگو را بزنید و ENTER را فشار دهید.

تغییر نام لایه به آرم
مرحله 9
روی Layer Thumbnail دو بار کلیک کنید. رنگ را بر روی C: 0 M: 20 Y: 80 K: 0 تنظیم کنید و OK را فشار دهید.

تنظیم رنگ آرم
مرحله 10
Control-T را فشار دهید یا به ویرایش> مسیر آزاد تبدیل بروید. موقعیت افقی را روی X: 902 px و Vertical Position روی Y: 210 px قرار دهید. Enter را دوبار فشار دهید تا تأیید شود.

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • الهام سیروس

آموزش طراحی کارت ویزیت 7"pdf"

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی